Care este cel mai NOU brand de smartphone pregătit să intre pe piaţa occidentală atacând poziţia lui Apple

Vivo, brandul de smartphone-uri în ascensiune puternică susţinut de miliardarul chinez Duan Yongping, va începe să-şi comercializeze produsele în Occident pentru prima dată în contextul eforturilor de accelerare a expansiunii sale, relatează Bloomberg.

Încurajat de succesul înregistrat pe plan local în faţa rivalilor ca Apple şi Samsung, compania intenţionează acum să atace pieţe dezvoltate cu produse mai avansate.

“De la prima noastră intrare pe pieţele internaţionale în 2014, ne-am dedicat înţelegerii nevoilor consumatorilor prin cercetări aprofundate pentru a aduce produse inovatoare şi elegante care să corespundă stilului lor de viaţă şi nevoilor”, a declarat vice-preşedintele Vivo, Alex Feng.

În următoarele luni, al treilea cel mai mare brand de smartphone-uri al Chinei, îşi va comercializa gadgeturile în Rusia, Taiwan şi Singapore.

Vivo vinde deja smartphone-uri în Indonezia, Thailanda, Filipine, Vietnam, precum şi în India, Nepal şi Pakistan. Este a treia cea mai utilizată marcă de telefoane din India, cu o cotă de piaţă de 13%.

Pe lângă opţiunile smartphone premium la un preţ mai mic decât al dispozitivelor emblematice de la Apple şi Samsung, telefoanele Vivo sunt cunoscute pentru capacităţile lor de încărcare rapidă şi pentru o durată lungă de viaţă a bateriei.