Concurentul lui Volkswagen Golf este construit chiar în Germania. Imagini exclusive din fabrică

Ford a demarat zilele acestea productia noului Focus la fabrica din Saarlouis, Germania. Primele exemplare vor ajunge pe strazi incepand cu luna septembrie.

Dezvelit oficial in urma cu aproximativ sase saptamani, principalul concurent al modelului Volkswagen Golf a castigat aproximativ 53 de milimetri la nivel de ampatament, insa a slabit in acelasi timp cu pana la 88 de kilograme.

Continuand comparatiile cu predecesorul sau, noul Ford Focus anunta o rigiditate torsionala mai mare cu 20 de procente, plus un coeficient aerodinamic record pentru clasa compacta – care se traduce printr-o imbunatatire cu pana la zece procente a consumului mediu de carburant.

Imbunatatiri majore au fost operate si in cadrul departamentului tehnologic, principalul concurent al modelului Volkswagen Golf anuntand inclusiv o cutie automata cu opt rapoarte, plus control al stabilitatii cu Torque Vectoring Control.

Totodata, clientii noului Ford Focus mai pot opta si pentru faruri Full-LED, afisaj pe parbriz ori pilot automat adaptiv, lista echipamentelor disponibile continuand cu incarcare wireless a telefonului mobil, hotspot WiFi pentru internet de mare viteza si instalatie audio B&O PLAY cu 675 W.

Sub capota, principalul concurent la modelului Volkswagen Golf mizeaza pe motoare turbo cu capacitati cilindrice cuprinse intre 1.0 si 2.0 litri – atat pe benzina, cat si pe motorina, care dezvolta puteri maxime de pana la 182 CP.

Asa cum precizam si anterior, noul Ford Focus a intrat zilele acestea in productia de serie la fabrica din Saarlouis, Germania, acolo unde vor fi asamblate aproximativ 1.400 de exemplare pe zi, in trei schimburi; primele automobile vor ajunge pe strazi incepand cu luna septembrie.

sursa: 4tuning.ro