Notice: WP_Scripts::localize was called incorrectly. The $l10n parameter must be an array. To pass arbitrary data to scripts, use the wp_add_inline_script() function instead. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 5.7.0.) in /home/realitat/public_html/wp-includes/functions.php on line 5313

Oamenii de știință se contrazic din nou. Uleiul de cocos, otravă pentru organism?

Un profesor de la Harvard a pus la îndoială presupusele beneficii de sănătate ale uleiului din nucă de cocos, explicând de ce acesta este „otravă pură“, relatează The Independent.
Afirmaţia a fost făcută de Karin Michels, profesor la Şcoala de Sănătate Publică Harvard, în timpul unui discurs intitulat „Uleiul de cocos şi alte erori nutriţionale“.

Michels a precizat că uleiul de cocos este „unul dintre cele mai rele alimente pe care le puteţi consuma“ din cauza efectelor pe care îl au asupra organismului acizii graşi saturaţi din el.  Profesorul contrazice astfel convingerea că uleiul de cocos ar fi bun pentru sănătate, anterior fiind recunoscut ca un „super-aliment“ care poate fi folosit în bucătărie ca o componentă a oricărei mese.   Anul trecut, American Heart Association a sugerat că oamenii ar trebui să înlocuiască grăsimile saturate în dietele lor cu grăsimi nesaturate pentru a reduce riscul de a dezvolta boli cardiovasculare.   Michels explică cum consumul de ulei de cocos este mult mai rău pentru sănătate decât untura, deoarece primul este format în principal din acizi graşi saturaţi. Doctorul Karin Michels explică într-o conferinţă efectele uleiului de cocos

Pe lângă uleiul de cocos, lista alimentelor bogate în grăsimi saturate include untul, unele brânzeturi, cârnaţii şi plăcintele cu carne. De cealaltă parte, alimente bogate în grăsimi nesaturate includ peştele, nucile, uleiurile vegetale şi avocado.   Problematica de a reduce sau nu aportul de grăsime ca parte a unei alimentaţii sănătoase a fost întotdeauna o sursă de contradicţie între cercetători, existând unele studii care concluzionează că un consum prea scăzut de grăsimi poate creşte riscul de deces cu un sfert.

sursa: adevarul.ro