Cum să-ți repari singur fisurile și crăpăturile din parbriz

Intr-o tara asa cum e Romania, cu sosele pline de criblura si pietre pe care nu le curata nicio autoritate de pe carosabil, numarul soferilor care au parbrizul crapat este urias. Daca vorbim de o crapatura mare, parbrizul trebuie inlocuit, dar acele crapaturi mici produse de pietre au de acum o rezolvare usoara care nu necesita un specialist.

Kitul pentru reparatia parbrizului de la VISBELLA este o solutie accesibila oricui de rezolvare a crapaturilor si ciobiturilor de pe suprafata vitrata a masinii. Pretul este de numai 29 lei pentru intregul kit care cuprinde tot ce ai nevoie ca sa faci reparatia singur, fara ajutorul unui specialist in domeniu.

Pana acum, crapaturile produse de pietre sau criblura de pe sosele se transformau in cele din urma in niste crapaturi lungi care traversau intregul parbriz, iar la final, soferul era nevoit sa il inlocuiasca. Acum, daca vezi ca ai o crapatura mica sau o ciobitura, o repari cu ajutorul acestui kit iar fisura nu se va mai intinde.

Kit-ul de reparatii parbrize VISBELLA este foarte util; cu ajutorul acestuia puteti repara parbrizul ciobit sau crapat in doar 30 de minute. Acest kit va reduce la minim aspectul crapaturilor si le impiedica sa se raspandeasca. Elimina moleculele de aer blocate in crapatura, o umple cu rasina durabila, facand parbrizul mai tare decat era inainte. Pentru cele mai bune rezultate, reparatiile trebuie facute cat mai curand posibil dupa producerea evenimentului care a cauzat deteriorarea si inainte ca crapatura sa fie contaminata cu murdarie sau apa.

Conform legii, nu poti trece de ITP daca ai parbrizul crapat, acesta fiind un motiv pentru micsorarea vizibilitatii. Dar, in loc sa apelezi la varianta de inlocuire, merita sa incerci sa-l repari singur, pentru ca este o metoda rapida si extrem de ieftina. Partea buna este ca acest kit VISBELLA de parbriz poate fi folosit la mai multe crapaturi, nu doar la una singura.

Kitul poate fi cumparat in Romania de pe www.impar.ro

Cum se foloseste?

pasul 1
1. Curățați suprafața deteriorată
Curățați particulele de sticlă din ciobitură folosind acul din seringă. După utilizare schimbați acul. Curățați zona din jurul ciobiturii, folosind o cârpă uscată sau un prosop de hârtie.
pasul 2
2. Montați garnitura pe parbriz
Dezlipiți una din suprafețele protectoare ale garniturii. Așezați garnitura – cu partea adezivă pe sticlă – pe ciobitură, cât mai centrat, cu urechiușa în sus și apăsați-o pentru a se lipi de sticlă. Folosindu-vă degetele apăsați pe garnitură de jur împrejur pentru a vă asigura că garnitura este bine lipită.
pasul 3
3. Eliminați folia de protecție de pe garnitură
Dezlipiți folia de protecție de pe partea de sus a garniturii adezive.
pasul 4
4. Așezați piedestalul peste garnitura adezivă
Introduceți piedestalul în gaura garniturii adezive de etanșare și asigurați-vă că urechiușa se potrivește cu gaura, s-a fixat bine. Apăsați, fixați garnitura pe sticlă. Folosindu-vă degetele apăsați pe garnitură de jur împrejur pentru a vă asigura că garnitura este bine lipită și fixată.
pasul 5
5. Introduceți rășina în piedestal
Tăiați vârful tubului cu rășină pentru a-l deschide. Introduceți 1/4 inch al vârfului tubului în gaura piedestalului. Încet introduceți 5 sau 6 picături în piedestal. Ștergeți cu o cârpă excesul de rășină de pe vârful tubului și păstrați tubul gol pentru pasul 11.
pasul 6
6. Introduceți seringa în piedestal
Asigurați-vă că pistonul aflat în tubul seringii este poziționat chiar deasupra supapei acului. Introduceți seringa în piedestal astfel încât acul seringii să fie aliniată cu urechiușa garniturii. Asigurați-vă că conexiunea este bună, fixă.
pasul 7
7. Fixați pistonul astfel încât să generați presiune
Țineți seringa cu o mână și cu cealaltă mână trageți pistonul seringii în sus. Fixați pistonul în această poziție prin așezarea în crestătură a piesei de forma „[” (capătul seringii). Eliberați-vă mâinile și lăsați seringa în această poziție blocată. Așteptați 10 minute.
pasul 8
8. Umpleți seringa cu aer
Scoateți seringa din piedestal, pistonul seringii trebuie să fie în poziția maximă (trebuie să fie trasă în sus). Introduceți din nou seringa în piedestal.
pasul 9
9. Mișcați pistonul pentru a genera presiune
Țineți seringa cu o mână și răsuciți pistonul, eliberând piesa de forma „[” (capătul seringii). Apăsați pistonul în jos.
pasul 10
10. Eliminați piedestalul de pe sticlă
Cu ajutorul unei lame ascuțite înlăturați piedestalul. Odată ce partea de sus a piedestalului și garnitura sunt înlăturate de pe suprafața sticlei, prindeți de urechiușa piedestalului așa cum vedeți în imagine. Încet trageți-o în sus până când aceasta este eliminată. Ștergeți și eliminați excesul de rășină.
pasul 11
11. Procedura de umplere a ciobiturilor
Țineți tubul cu rășină într-o mână, iar cu cealaltă mână pregătiți folia transparentă care asigură întărirea, așa cum vedeți în imagine. Încet răsuciți tubul cu rășină, aplicând o picătură de rășină în ciobitură. Acoperiți ciobitura cu folia transparentă care asigură întărirea rășinii, păstrând rășina în ciobitură.
pasul 12
12. Reparare și finalizare
Ușor și cu grijă trageți lama ascuțită de-a lungul suprafeței foliei transparente pentru eliminarea bulelor de aer de sub folie. Parcați-vă mașina în așa fel, încât aceasta să fie expusă razelor directe ale soarelui pentru 15 minute. În final eliminați rășina întărită și folia transparentă, și folosind o lamă ascuțită curățați suprafața sticlei.
sursa: 4tuning.ro