Mașina care sfidează legile fizicii. Cântărește peste 2.3 tone, dar ajunge la 100 km/h în doar 3.6 secunde

Secretul din spatele acestei performante? Un sistem de propulsie cu 680 de cai putere, livrat la pachet alaturi de o cutie automata si un sistem de tractiune integrala.

Lansata pe piata in vara anului 2016, cea de-a doua generatie a modelului Porsche Panamera este disponibila la vanzare in mai multe variante de motorizare. Printre acestea se numara si o versiune Turbo S E-Hybrid care, dupa cum o sugereaza inclusiv denumirea sa, ofera in standard un sistem de propulsie hibrid.

Compus dintr-un motor electric si o unitate V8 biturbo, intreg ansamblul dezvolta o putere maxima de pana la 680 CP, in timp cuplulul se ridica la 850 Nm. Livrarea valorilor maxime se realizeaza printr-o cutie automata si un sistem de tractiune integrala, astfel ca performantele sunt dintre cele mai impresionante.

In ciuda unei greutati proprii care depaseste 2.300 de kilograme, primul Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid din istorie are nevoie de 3.6 secunde pentru a accelera de la 0 la 96 de kilometri pe ora. Nu trebuie sa ne crezi insa pe cuvant: te poti convinge de veridicitatea acestei afirmatii si din urmatorul material video.

Pe piata din Romania, cea de-a doua generatie a modelului german porneste de la putin peste 102.000 euro, suma in schimbul caruia clientii primesc versiunea V6 cu motor de trei litri si 330 de cai putere. Varianta de top, cu propulsie hibrida si 680 de cai putere sub capota, pleaca de la aproape… 195.000 de euro.

Alternativele la noul Porsche Panamera sunt Audi A8, BMW Seria 7 si Mercedes S-Class. In aceeasi categorie de pret mai intra si Lexus LS ori Maserati Quattroporte, astfel ca departajarea se face in functie de preferintele cumparatorului.

sursa:4tuning.ro