Notice: WP_Scripts::localize was called incorrectly. The $l10n parameter must be an array. To pass arbitrary data to scripts, use the wp_add_inline_script() function instead. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 5.7.0.) in /home/realitat/public_html/wp-includes/functions.php on line 5313

Un bărbat a murit într-un incendiu care a mistuit o cameră din locuința sa, la Gura Humorului

Un bărbat în vârstă de 70 de ani din orașul Gura Humorului, județul Suceava, a fost găsit joi de pompieri mort în dormitorul său, cuprins de flăcări, potrivit Mediafax.

Potrivit ISU Suceava, incendiul a fost anunțat în jurul orei 5.30, în orașul Gura Humorului.

„Pompierii militari s-au deplasat la fața locului, au pătruns ăn interior, unde ardeau elemente combustibile din dormitor. Din nefericire, au identificat și o victimă inconștientă, un bărbat de aproximativ 70 de ani. Echipajul SAJ, aflat la fața locului, a declarat decesul acestuia”, a spus purtătorul de cuvânt al ISU Suceava, Alin Găleată.

Incendiul a fost lichidat și s-a manifestat doar în dormitor, de unde au ars obiecte de mobilier, covorul și altele.

Apartamentul era inundat cu fum și nu a fost nevoie de evacuarea altor persoane.

Primele cercetări au arătat că incendiul a avut drept cauză probabilă căldura emanată de un radiator supraîncălzit, pe care se aflau textile.

sursa: