Folclorul românesc, sursă de inspirație pentru antreprenori
De cativa ani, motivele traditionale si folclorice au revenit in atentia publicului si in trend, iar multe companii s-au grabit sa le foloseasca, fie in productia de haine, incaltaminte, accesorii sau chiar in decoratiuni. Iar daca alegi sa iti externalizezi o parte din servicii sau optezi pentru lucrul manual, care este la mare cautare in prezent, obtii un profit frumusel. Este cazul unui start-up de accesorii cu motive inspirate din folclorul romanesc si lucrate manual, pe etamina.
Diana Goanta a inceput acest business dupa ce si-a dat seama cat de bine merg astfel de afaceri pe piata romaneasca, care abunda in produse lucrate manual, prin comparatie cu Olanda, unde sunt foarte putine produse handmade, iar cele care exista, sunt foarte scumpe. Absolventa a Facultatii de Management, ea a locuit trei ani in Olanda, unde a urmat un master si ulterior a lucrat doi ani intr-o banca, in domeniul marketingului. S-a intors in tara in urma cu trei ani si s-a angajat intr-o multinationala, in acelasi domeniu. In paralel, a inceput business-ul Zestre.
Investitia initiala in business se ridica la 1.500 de euro, suma pe care a reusit sa se amortizeze in doar cateva luni de la lansarea magazinului online, in urma cu un an. In prezent, Zestre are o cifra de afaceri de 12.000 de euro, iar pentru anul urmator Diana preconizeaza o crestere de 50%.
sursa: wall-street.ro
