Nemții lucrează la un tren de marfă inteligent. Viteza maximă va fi de 400 km/h

Centrul Aerospaţial German dezvoltă conceptul unei garnituri inteligente. NGT CARGO este numele său și are ca scop final creșterea atractivității transportului feroviar de marfă.

Trenurile inteligente vor fi alcătuite din vagoane individuale și vagoane de capăt puternice cuplate împreună în funcție de solicitări. Fiecare vagon va avea tracțiune separată, iar propulsia va fi asigurată de motoare electrice.

Mai mult decât atât, pe o distanță scurtă, vagoanele individuale vor putea rula autonom. Astfel, odată ajuns la destinația comună, fiecare vagon va putea merge către destinatar fără a mai avea nevoie de ajutor extern. Trebuie să menționăm că acest lucru este posibil doar pe distanțe scurte.

În ceea ce privește viteza maximă, garniturile acestea pot rula cu 400 km/h pe o infrastructură portivită. Pe liniile deja existente, viteza maximă va fi cuprinsă între 160 și 200 km/h.