Suprastructura macara cu capacitate de ridicare 35 tone !
Cu o capacitate de ridicare poate ajunge la înălţimea de 36 de metri de la nivelul solului până la vârful braţului- Linia poate fi uşor şi rapid rotită în sensul acelor de ceasornic sau invers. Utilajul este şi foarte sigur, datorită elementelor cu care este dotată suprastructura evitându-se accidentele. Mai mult, limitatorul de moment nu permite suprastructurii să ridice sarcini peste limită, eliminând 200 de greşeli ce pot fi făcute de operator.
Compania Grădinariu oferă soluţii inteligente firmelor care activează în domeniul construcţiilor, utilajele comercializate fiind caracterizate prin eficienţă şi siguranţă. A patra macara pe care o livrează Grădinariu, Suprastructura macara ER-2035-T3 are o capacitate de ridicare 35 tone la o rază de 3 metri şi poate ajunge la înălţimea de 36 de metri de la nivelul solului până la vârful braţului.
Toate componentele principale ale suprastructurii, respectiv braţul telescopic, turnul şi sasiul sunt fabricate folosind oţel suedez cu rezistenţa la tracţiune de până la 700 Mpa. Troliu are hidromotoare cu un debit fix, motor cu pistoane axiale şi o supapă de echilibrare pentru controlul sarcinii în timpul coborârii, precum şi un selector ce permit calinia să poată fi uşor şi rapid rotită în sensul acelor de ceasornic sau invers, pur şi simplu prin rotirea supapei de limitare de sarcină.
Utilajul este eficient dar şi foarte sigur, datorită elementelor cu care este dotată suprastructura evitându-se producerea accidentelor dar şi 200 de greşeli ce pot fi făcute de operator.
Suprastructura macara ER-2035-T3 este comercializată în România de Compania “Grădinariu”, unul dintre cei mai cunoscuţi specialişti ai pieţei de utilaje pentru construcţii şi salubrizare. Clienţii beneficiază de consiliere tehnică gratuită, compania având şi un service propriu unde sunt pregătite pentru livrare şi se asigură lucrările de mentenanţă pentru utilajele noi.
Caracteristici tehnice
*Lungime maximă braţ telescopic: 30 m
*Lungime cu braţ prelungitor zăbrelit: 36 m
*Masa totală a macaralei complet echipate: maxim 30 t
*Lungime: maxim 12 m
*Lăţime: maxim 2,55 m
*Înălţime: maxim 4 m
*Putere nominală motor diesel acţionare instalaţie de ridicat: 125 CP
*Mufla: pe 4 role
Sistem delimitare domeniu de lucru
*Sarcina de ridicat cu braţul extins la 5 m din axa de rotaţie: min. 20,5 tone
*Sarcina de ridicat cu braţul extins la 10 m din axa de rotaţie: min. 8,5 tone
*Sarcina de ridicat cu braţul extins la 14 m din axa de rotaţie: min. 5 tone
Braţul de ridicare
*Fabricat din oţel de înaltă rezistenţă, care are o rezistenţă la rupere de 700 Mpa
Turnul
Fabricat din oţel de înaltă rezistenţă, care are o rezistenţă la rupere de 700 Mpa. Sistem de autoaliniere (SaaS) a axelor, protejează structura de suprasarcini.
Troliul şi scripetele
Capacitate de ridicare 4500 kg, pe o singură linie. Scripetele cu 4 role creşte forţa de ridicare la 35 tone. Linia poate fi uşor şi rapid rotita în sensul acelor de ceasornic sau invers, pur şi simplu prin rotirea supapei de limitare de sarcină. Sistemul de frânare este generos proporţionat, conceput pentru a rezista la cupluri foarte mari de frânare.
Echipamentele hidraulice
Toate mişcările sunt controlate de supape proporţionale Sauer Danfoss ce furnizează mişcări rigide şi precise. Inima hidraulică a macaralei este pompa cu pistoane axiale Sauer Danfoss ce furnizează o presiune de până la 350 bari. Pompa hidraulică este acţionată de motorul propriu al suprastructurii macara. Puterea nominală a motorului: min. 120 CP. Supape de siguranţă sunt montate pe fiecare cilindru pentru a preveni accidentele în cazul ruperii unui furtun hidraulic sau pierderea energiei.
Echipamentul electric-electronic
Limitatorul de moment 3B6 nu permite suprastructurii să ridice sarcini peste limita, evitând 200 de greşeli ce pot fi făcute de operator. Monitorul ce indică sarcină în funcţie de distanţă, tine operatorul informat cu privinţa la sarcinile de serviciu. Există conto rpentru orele de lucru.
Sistemul de calare
*Patru cale acţionate hidraulic. Sistemul de calare este controlat prin intermediul unor panouri localizate pe ambele părţi ale vehiculului.
Cabina operatorului
*Construcţie de oţel acoperită în întregime, este proiectată şi poziţionata pentru a oferi cel mai bun unghi de vizualizare operatorului.
*Protecţie împotriva soarelui pentru parbriz şi luneta.
*Sistem de ventilaţie, încălzire/dezgheţare şi aer condiţionat în cabina operatorului.