Noua Alfa Romeo Giulia
Noua membra a familie Alfa Romeo este Giulia, cea mai mare şi cea mai puternică de până acum. Fără îndoială, şi de o frumuseţe răpitoare. Alfa Romeo plasează Giulia între rivalii de seamă din tagma berlinelor de clasă medie BMW Seria 3, Mercedes-Benz Clasa C şi Jaguar XE şi, mai mult ca sigur că va fi remarcată de către potenţialii cumpărători.
Alfa Romeo Giulia este animată de un motor V6 twin-turbo, de 3,0 litri, dezvoltat de către Ferrari, capabil să dezvolte 510 cai-putere şi să propulseze maşina de la 0 la 100 km/h în 3,9 secunde. Motorul este din aluminiu şi dispune de un sistem de dezactivare a cilindrilor, lucru care ar trebui să aducă un consum de combustibil destul de bun. Totodată, tracţiunea este asigurată de puntea din spate, spre deosebire de predecesorii săi (159 şi 156), care avea tracţiune faţă sau integrală.
Distribuţia maselor este, în mod ideal, de 50/50 pe punţi, iar maşina cântăreşte circa 1.500 de kilograme în versiunea QV. Nu s-a făcut rabat, aşadar, de la folosirea mixului carbon-aluminiu-plastic.
Harald Wester – bossul Alfa Romeo şi Maserati – a declarat, citat de Autocar, că Giulia este „primul capitol a noii Alfa”, în timp ce şeful FCA, Sergio Marchionne, a spus despre Giulia că este „singurul mod prin care am putut reînvia brandul”. Marchionne estimează că vânzările anuale vor cunoaşte o creştere de până la 400.000 de unităţi în 2018.
sursa promotor.ro
