Notice: WP_Scripts::localize was called incorrectly. The $l10n parameter must be an array. To pass arbitrary data to scripts, use the wp_add_inline_script() function instead. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 5.7.0.) in /home/realitat/public_html/wp-includes/functions.php on line 5313

Cum să-ți bei cafeaua pentru a te energiza cu adevărat

Știai că dacă faci exces de cafea sau dacă o bei după-amiaza târziu te poți îngrășa mai ușor? Vezi din cele ce urmează care sunt regulile în privința consumului de cafea pentru ca aceasta să fie sănătoasă!

rebuie băută simplă

Cei care beau adesea o cafeau îndulcită și cu mult lapte iau în greutate sau să nu reușesc să slăbească. Cafeaua cu lapte îți aduce 150 de calorii în plus, în cazul în care alegi laptele condensat, în timp ce o cafea simplă are numai 5 calorii. Grăsimea din lapte dă un gust foarte bun cafelei, dar nu este cea mai bună opțiune când ești la regim de slăbit.

Ia doar o ceașcă pe zi

Vei avea energia necesară pentru activitățile de pete zi cu o singură ceașcă de cafea. Îți aduce și un plus de fier, magneziu, potasiu, calciu. Acoperirea necesarului zilnic de minerale alungă oboseala și crampele musculare.

Info

Carența de magneziu poate provoca apariția cârceilor.

Dimineața, cea mai bună perioadă pentru o cafea

Intervalul orar ideal ca efectul cafeinei să fie maxim este 9.30-11.30. Un alt factor important este să o bei la câteva ore de la trezire. Imediat după ce te ridici din pat, nivelul de cortizol din corp este ridicat, iar cafeaua nu-și va face efectul.
O cafea normalizează nivelul de colesterol

Dacă bei o singură ceașcă de cafea pe zi, aceasta îți va furniza polifenoli care rămân în sânge până la 14 ore. Polifenolii sunt substanțe antioxidante care normalizează nivelurile de colesterol și tensiunea arterială, întârzie îmbătrânirea și previn cancerul.

sursa: clicksanatate.ro