Notice: WP_Scripts::localize was called incorrectly. The $l10n parameter must be an array. To pass arbitrary data to scripts, use the wp_add_inline_script() function instead. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 5.7.0.) in /home/realitat/public_html/wp-includes/functions.php on line 5663

Dr. Mihai Craiu avertizează asupra riscurilor la care se expun pacienții care se tratează singuri de Covid-19

Avertismentul unui medic: «Nu vă mai tratați singuri de Covid!» Combinația mortală pe care o iau mii de români

dr mihai craiu

Dr. Mihai Craiu, medic pediatru la Institutul ”Alessandrescu-Rusescu” din București, avertizează, pe pagina de Facebook Spitalul Virtual pentru Copii, asupra riscurilor la care se expun pacienții cu Covid-19 care aleg să se trateze acasă după rețete culese de pe Internet.

Dr. Craiu atrage atenția că una dintre combinațiile de medicamente ”la modă” acum în mediul online poate provoca efecte secundar grave, inclusiv decesul pacientului. Medicul admite că situația din spitalele românești este dramatică în această perioadă, din cauza creșterii alarmante a numărului de bolnavi cu forme grave de Covid-19, dar insistă ca persoanele care au făcut boala să urmeze exclusiv indicațiile specialiștilor.ADVERTISING

Dr. Craiu: ”Puteți să muriți din cauza acestui tratament”

”Nu vă mai tratați singuri!

Acum când au crescut impresionant de mult pacienții ce au o boală acută (COVID-19 și altele), există o presiune imensă pe sistemul medical românesc. Toate inabilitațile sale ies la suprafață. Toate măsurile nepotrivite se decontează acum.

DAR…

Vă rog din suflet nu vă mai tratați, singuri, acasă, după rețete «faimoase» care circulă pe net.

Combinația posibil MORTALĂ pe care o iau acum mii de oameni în România, deseori fără nici un consult medical:

Azitromicină sau alt macrolid + Antihistaminice + Ventolin.

Eventual și hidroxiclorochină.

Puteți să muriți din cauza acestui tratament dacă îl luați de capul vostru, fără consult medical”.

Specialistul arată și de ce este atât de periculoasă asocierea acestor medicamente.

”Ce zic protocoalele medicale?

1. Azitromicina poate avea interacțiuni severe cu alte medicamente, crescând toxicitatea cardiacă foarte mult. Prima pe listă e hidroxiclorochina.

2. Se știe că asocierea de Azitromicină cu unele antihistaminice poate crește riscul de aritmie cardiacă prin prelungirea intervalului QTc pe EKG. Poate să apară aritmie și la omul aparent sănatos. Se cheamă torsada vârfurilor această aritmie specială…

3. Ventolinul/salbutamolul poate avea toxicitate cardiacă și produce agitație și tahicardie, chiar și la persoane perfect sănătoase…

Nu vă mai automedicați, căci există riscuri mortale!”

Sursa:clik

Leave a Reply

Your email address will not be published.