Notice: WP_Scripts::localize was called incorrectly. The $l10n parameter must be an array. To pass arbitrary data to scripts, use the wp_add_inline_script() function instead. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 5.7.0.) in /home/realitat/public_html/wp-includes/functions.php on line 5313

Cum să ai un somn adihnitor!

Un somn odihnitor este esențial. Ca să ai energia necesară pentru a-ţi desfăşura activităţile din timpul zilei, ai nevoie de odihnă suficientă şi hrană bogată în vitamine şi nutrienți. 

Atunci când corpul tău este mulţumit cu ceea ce primeşte, el va reacţiona în consecinţă. Vei avea un somn liniştit, odihnitor şi energia necesară să îţi desfăşori task-urile zilnice.

Metoda folosită de soldaţii americani pentru a adormi rapid a fost explicată în cartea Relax and Win: Championship Performance, publicată pentru prima oară în 1981, însă trucul a fost recent relansat în presa internaţională.

Procedura de somn este împărţită în două faze şi începe prin a goli mintea complet. Pentru a realiza acest lucru, se recomandă:

În primul rând: relaxarea muşchilor feţei, inclusiv limba, maxilarul şi muşchii din jurul ochilor.

În al doilea rând: coborârea umerilor cât mai jos posibil şi apoi relaxarea braţelor superioare şi inferioare.

În al treilea rând: expirare şi relaxarea pieptului.

În al patrulea rând: relaxarea picioarelor, pornind de la coapse şi apoi coborând spre picioare.

După această primă parte, care nu trebuie să dureze mai mult de un minut şi jumătate, este necesar să se elibereze mintea de orice fel de tensiune sau de orice gând.

Pentru a realiza acest lucru este recomandabil să se concentreze pentru aproximativ zece secunde pe una dintre aceste trei imagini:

– persoana îşi imaginează că se află într-o canoe pe un lac total calm, înconjurat doar de cerul albastru;

– în loc să-şi imagineze ceva, persoana începe să repete “nu gândi, nu gândi” timp de 10 secunde.

Sursa:evz