Notice: WP_Scripts::localize was called incorrectly. The $l10n parameter must be an array. To pass arbitrary data to scripts, use the wp_add_inline_script() function instead. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 5.7.0.) in /home/realitat/public_html/wp-includes/functions.php on line 5313

O adolescentă britanică și-a pierdut viața într-un mod extrem de stupid

Paige Daughtry, o adolescentă în vârstă de 12 ani din Marea Britanie, a murit într-un mod stupid în timp ce se afla cu părinții în vacanță.

Ea se întorsese de la piscină, și-a făcut duș, apoi a folosit deodorant de corp în exces. Mama ei a găsit-o inconștientă în pat, cu fața în jos. Fata a fost transportată de urgență la spital, dar în zadar. Medicii nu au mai putut face nimic pentru ea, iar Paige a murit două ore mai târziu.

Raportul medico-legal arată că Paige Daughtry  a murit din cauza vaporilor de butan și izobutan din spray-ul pe care l-a inhalat. Aceste chimicale inhibă funcțiile creierului și duce la nefuncționarea organelor

”Petrecea ore întregi în dormitor și se dădea cu deodorant încontinuu. Obișnuia să folosească spray-ul chiar și în încăperi mici, deși i-am spus în repetate rânduri să nu mai facă asta”, a explicat mama fetei.

Specialiștii avertizează că alergiile, astmul sau dificultățile de respirație sunt doar câteva dintre efectele inhalării chimicalelor din deodorante, existând și cazuri de deces, așa cum s-a întâmplat și cu Paige Daughtry.