Notice: WP_Scripts::localize was called incorrectly. The $l10n parameter must be an array. To pass arbitrary data to scripts, use the wp_add_inline_script() function instead. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 5.7.0.) in /home/realitat/public_html/wp-includes/functions.php on line 5663

Fructe care consumate regulat pot reduce nivelul de colesterol

Câteva alimente consumate regulat pot reduce nivelul de colesterol „rău‟/ LDL, îmbunătăţind fluxul sanguin şi calitatea grăsimilor. Printre ele se numără şi fructele pe care le putem mânca în orice perioadă a anului.

Nivelul ridicat de colesterol poate duce la multe probleme de sănătate, printre care bolile de inimă. Printre principalii factori care cresc colesterolul se numără şi dieta nesănătoasă. Pentru a reduce nivelul de colesterol, reţeta este simplă: trebuie să renunţăm la anumite vicii (de exemplu: la fumat) şi să consumăm multe fructe şi alimente proaspete. Fructele sunt bogate în vitamine, minerale şi în antioxidanţi, substanţe vitale care protejează organismul de diferite boli, stimulează sistemul imunitar şi menţin colesterolul la un nivel optim. 

Aceste fructe reduc colesterolul 

Mere. Consumul de cel puţin 1-2 mere pe zi contribuie la scăderea colesterolului „rău‟ LDL şi la menţinerea sănătăţii inimii. S-a dovedit, de asmenea, că antioxidanţii merelor opresc acumularea de colesterol în artere.

Caise. Sunt bogate în fitosteroli care previn absorbţia colesterolului „rău‟ şi stimulează colesterolul bun din sânge. De asemenea, caisele conţin antioxidanţi care protejează organismul de mai multe boli.

Avocado. Este bogat în grăsimi mononesaturate, în fibre şi în beta-sitosterol, substanţe care ajută la reducerea colesterolului rău şi la creşterea nivelului de colesterol bun.

Afinele. Contribuie la sănătatea creierului, protejează împotriva cancerului şi împotriva inflamaţiilor şi, în plus, reduc nivelul de colesterol. Afinele fac minuni în ceea ce priveşte combaterea celulelor grase şi reduc colesterolul din fluxul sanguin.

Grapefrut. Studiile au arătat că grapefrutul, în special cel roşu, reduce nivelul de colesterol şi menţine inima sănătoasă. De asemenea, este excelent pentru arderea grăsimilor şi poate fi consumat şi în dietele pentru slăbit.

Kiwi. Specialiştii au remarcat că acest fruct diminuează nivelul de colesterol „rău‟ din sânge, combate stresul şi depresia. Este dovedit că acest fruct consumat regulat protejează inima şi încetineşte îmbătrânirea.

Sursa:adevarul

Leave a Reply

Your email address will not be published.